Kolekcjonerskie motto

"Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro." [James Dean (1931-1955)]

26 mar 2011

Niespodzianka :)))

Dziś będzie bardzo krótko :)

Zabrałam się wczoraj za kolejnego posta, ale poległam ;)
To tak jak w przysłowiu o porywaniu się z motyką na słońce...
Podmiot jest tak piękny i "wielki", że muszę sprawę jeszcze z 10 razy przemyśleć...

A teraz chwalę się przesympatyczną niespodzianką:



kilka pachnących próbek i miłe słowa dotarły do mnie od pachnącego Teamu z Aus Liebe zum Duft :)
Wzięłam udział w piątkowym losowaniu i udało się!

Przez cały dzień mam tak:




Za jakiś czas podzielę się wrażeniami z testów :)

Dobrej nocy :*)

6 komentarzy:

  1. oooo miło:) mnei zawsze jakoś tam "rusza" ta odręcznie pisana kartka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Wierzę, że niespodzianka naprawdę była uśmiechtwócza. :) Co to za woda Innsbruckowa, jesli wolno dociekać? Nie kojarzę..
    Miłego testowania (może w efekcie przybędzie nowych szkiełek? ;) )!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za gratulacje :*) i miłe słowa :) To było na serio super, bo się nie spodziewałam.
    Wiedźmo, ta woda to EdC - chyba moge ;) zarzucić linkiem?
    http://www.ausliebezumduft.de/alt-innsbruck-11923.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie fajnie zapraszam do siebię :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodałam do obserwowanych :) Gratuluje szczęścia, mi to się nigdy nie powodzi w tego typu imprezkach ;D

    OdpowiedzUsuń