Kolekcjonerskie motto

"Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro." [James Dean (1931-1955)]

9 maj 2011

Paczka pełna niespodzianek

Chwaliłam się niedawno moim udanym Prima-Aprilisowym strzałem.
I w końcu mam! Paczka pełna niespodzianek dotarła!
Mam już limitowankę Sisleya w rękach i nie mogę się nią nacieszyć :D



Flakon na żywo jest jeszcze ciekawszy/piękniejszy :)
Szkło w intensywnej, nasyconej tonacji turkusowego błękitu i koralowy korek są prawdziwą ucztą dla moich rozkochanych oczu.

Pewnie tak samo, jak wyjątkowe okazy kamieni szlachetnych czy minerałów dla zbieraczy tychże :)))

  

Przy "okazji" zdobyłam jeszcze dwie limitowane wersje Guerlain'a:

1. L'Instant Magic:



2. L'Instant de Guerlain Fleur de Mandarine (2007):




A żeby radość moja była jeszcze większa :) - pewna Dobra Dusza obdarowała mnie tym:



To flakon po Gaiac - M.Micallef!
(Małgosiu, dziękuję bardzo!)


Marzenia się jednak spełniają :D



[zdj. 1, 4, 5, 6 - mojego autorstwa]
[zdj. 2 - z bloga maramokotro-elde]
[zdj. 3 - ze strony Horoskop Majów]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz