Kolekcjonerskie motto

"Trzeba marzyć tak, jakby się miało żyć całą wieczność i żyć tak, jakby się miało umrzeć jutro." [James Dean (1931-1955)]

10 cze 2011

Coś pięknego :)


Bywają takie dni, że nie chce mi się pachnieć, nie chce mi się testować, nie chce mi się poznawać....
W tych dniach zabieram do torby aparat i lecę w miasto - moje miasto z wyboru.

Wczoraj był właśnie taki dzień. Ochłodziło się i słońce tylko z rzadka wyglądało zza chmur. Otaczały mnie pastelowe barwy, kontury rozmywały się - jak to po deszczu, powietrze było wilgotne i świeże.... Kwitnące lipy odurzały swoim niesamowitym aromatem :)
Łaziłam więc i pstrykałam.


No i muszę, "muszę, bo inaczej się uduszę ;)" podzielić się z Wami tymi wrażeniami.






  









Tak było :D
Pięknie było.



[zdj. mojego autorstwa, Nürnberg 2011]

2 komentarze:

  1. I słusznie. Bo zdjęcia ładne. :) Przy okazji możemy dowiedzieć się, gdzie dokładnie mieszkasz. :)
    Też lubię takie dni.

    OdpowiedzUsuń